خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 18:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آقاجری خبر داد:

اخذ مجوز برای ایجاد چند رشته جدید دانشگاه‌های پیام نور حوزه انتخابیه در دستور کار

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس بر لزوم حمایت و توسعه از دانشگاه پیام نور به ویژه در برنامه هفتم توسعه تأکید کرد و گفت: با موافقت وزیر علوم قرار است چند رشته جدید به این دانشگاه‌‎ها نیز اضافه شود.

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست خود با رؤسای دانشگاه‌های پیام نور بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با هدف طرح و رفع مشکلات و معضلات علمی، آموزشی و ساختاری این واحدهای دانشگاهی، گفت: در این نشست هم اندیشی مسائل و مشکلات دانشگاهیان مطرح و بر ضرورت حمایت از دانشگاه پیام نور به ویژه در برنامه هفتم توسعه تأکید شد.



نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست اخذ مجوز تعدادی رشته جدید در مقطع کارشناسی برای دانشگاه‌های پیام نور بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) مطرح شد که این مسئله با نظر موافق وزیر علوم نیز همراه است.



وی ادامه داد: اخذ اعتبار برای ساخت یک مجموعه چندمنظوره دانشگاهی در زمین اختصاصی دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد با سفر و بررسی معاون مالی و اداری وزارت علوم، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.



آقاجری یادآور شد: راه‌اندازی مجدد دانشگاه پیام نور واحد امیدیه در این نشست مورد بحث قرار گرفت که مقرر شد این موضوع بررسی و پیگیری شود.



وی اضافه کرد: همچنین در دولت سابق برای مدت کوتاهی دانشگاه پیام نور شهرستان هندیجان تعطیل شد که با پیگیری های صورت گرفته، این مشکل رفع شد و اکنون با توجه به اینکه بخشی از امکانات، کارکنان و اعضای هیئت علمی آن جابه‌جا شده‌اند، مقرر شد با پیگیری‌های ویژه از طرف نماینده شهر برای تجهیز مجدد آن اعتبار  تخصیص یافته و در خصوص اخذ رشته جدید مساعدت صورت پذیرد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 368453
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار